Advertisement

לינוי אשרם מדליית זהב - 4zkntfaqk4gybm - וזה נכון ואף התחדד מאז.

לינוי אשרם מדליית זהב - 4zkntfaqk4gybm - וזה נכון ואף התחדד מאז.. בניגוד למירי רגב שהשפילה את צ'כוב. 朗朗朗 מדליית זהב 磊 ללינוי אשרם בתרגיל האלות!!! לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט, אנסטסיה גורבנקו, יעקב טומרקין, לונה צ'מטאי סלפטר, עינבל פיזרו, יוליה צ'רנוי, יואב כהן, דניס לוקטב וחנה קנייזבה מיננקו. Reuters/lisi niesner) לאחר ההכרזה על זכייתה המרגשת של המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם במדליית הזהב, בכירים במערכת הפוליטית בירכו אותה ברשתות. לינוי אשרם (הפועל ראשל״צ רמת אליהו), חניכתה של המאמנת איילת זוסמן, פתחה את הגמר מעולה.

לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020: | לינוי אשרם זוכה במדליית הזהב 🙏🏼 ️@prime_ori7 @harel.jr @total.hapoel @noam.jr1 @amitkron_11 @baryanay #amitjr #foryou #prime_amit #מדליית זהב לינוי אשרם (הפועל ראשל״צ רמת אליהו), חניכתה של המאמנת איילת זוסמן, פתחה את הגמר מעולה. מדליית זהב ושתיים מכסף ללינוי אשרם. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב.

Vlqyuaewa69r8m
Vlqyuaewa69r8m from www.makorrishon.co.il
לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020: בניגוד למירי רגב שהשפילה את צ'כוב. | לינוי אשרם זוכה במדליית הזהב 🙏🏼 ️@prime_ori7 @harel.jr @total.hapoel @noam.jr1 @amitkron_11 @baryanay #amitjr #foryou #prime_amit #מדליית זהב לא מעכלת המתעמלת הישראלית ביצעה 4 תרגילים מעולים בגמר הקרב רב האולימפי וכבשה את פסגת הפודיום • מדליית זהב שלישית בהיסטוריה של ישראל ושנייה במשחקים בבירת יפן • ניקול. מדליה רביעית לישראל בטוקיו 2020, ומדליית זהב שנייה: מדליית זהב שנייה לישראל בטוקיו | משדר מיוחד בכאן 11 לינוי אשרם היא מותג עולמי. וזה נכון ואף התחדד מאז.

המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב.

Totalamit (@total.amit) has created a short video on tiktok with music original sound. אשרם עלתה היום (שבת) למקום הראשון בהתעמלות אמנותית באולימפיאדת טוקיו 21. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020: מדליית זהב ושתיים מכסף ללינוי אשרם. מדליית זהב שנייה לישראל בטוקיו. לא מעכלת המתעמלת הישראלית ביצעה 4 תרגילים מעולים בגמר הקרב רב האולימפי וכבשה את פסגת הפודיום • מדליית זהב שלישית בהיסטוריה של ישראל ושנייה במשחקים בבירת יפן • ניקול. מדליית זהב שנייה לישראל בטוקיו | משדר מיוחד בכאן 11 ניקול זליקמן קיבלה 22.150 בתרגיל הסרט, וסיימה את הופעותיה עם 95.600. מדליית זהב נוספת בתרגיל הכדור. לינוי אשרם (הפועל ראשל״צ רמת אליהו), חניכתה של המאמנת איילת זוסמן, פתחה את הגמר מעולה. יום חג היסטורי לענף ההתעמלות בישראל: המתעמלת המוכשרת שמרה על הפסגה כבר בתרגיל הפתיחה עם החישוק, ושמרה עליה עד לסיום. לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט, אנסטסיה גורבנקו, יעקב טומרקין, לונה צ'מטאי סלפטר, עינבל פיזרו, יוליה צ'רנוי, יואב כהן, דניס לוקטב וחנה קנייזבה מיננקו.

זוהי מדליית הזהב השניה של ענף ההתעמלות בטוקיו 2020, לאחר ההישג המרשים של ארטיום דולגופיאט בשבוע שעבר. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב בתחרות הקרב רב בהתעמלות אומנותית. לינוי עלתה ביום הגמרים לתרגיל שלישי, תרגיל האלות. אשרם עלתה היום (שבת) למקום הראשון בהתעמלות אמנותית באולימפיאדת טוקיו 21. אשרם זכתה בשתי מדליות כסף, בתרגילי.

לינוי אשרם ×
לינוי אשרם ×"שי×'×" מ×"ליית ×–×"×' ×'ם ×'תר×'יל ×"אלות ×'מינסק וואל×" ספורט from img.wcdn.co.il
המתעמלת הישראלית לינוי אשרם הפכה היום (שבת) לאלופה האולימפית השלישית בלבד בתולדות ישראל, כשקטפה מדליית זהב. לינוי אשרם עם מדליית הזהב, אולימפיאדת טוקיו 2020 (צילום: כמעט בלתי אפשרי לקחת מדליית זהב ליוצאי ברית המועצות בענף הזה, מה שהופך את ההישג של לינוי אשרם היום בטוקיו לאחד ההישגים הגדולים ביותר בתולדות הספורט הישראלי, אם לא לגדול מכולם. לא מעכלת המתעמלת הישראלית ביצעה 4 תרגילים מעולים בגמר הקרב רב האולימפי וכבשה את פסגת הפודיום • מדליית זהב שלישית בהיסטוריה של ישראל ושנייה במשחקים בבירת יפן • ניקול. זוהי מדליית הזהב השנייה של ישראל במשחקים הללו והרביעית סך הכל במשחקים האולימפיים של טוקיו. המתעמלת המוכשרת שמרה על הפסגה כבר בתרגיל הפתיחה עם החישוק, ושמרה עליה עד לסיום. לינוי אשרם היא מותג עולמי. זוהי מדליית הזהב השניה של ענף ההתעמלות בטוקיו 2020, לאחר ההישג המרשים של ארטיום דולגופיאט בשבוע שעבר.

朗朗朗 מדליית זהב 磊 ללינוי אשרם בתרגיל האלות!!!

מה כבר אפשר להגיד על המתעמלת האלופה הזו?? Reuters/lisi niesner) לאחר ההכרזה על זכייתה המרגשת של המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם במדליית הזהב, בכירים במערכת הפוליטית בירכו אותה ברשתות. לא מעכלת המתעמלת הישראלית ביצעה 4 תרגילים מעולים בגמר הקרב רב האולימפי וכבשה את פסגת הפודיום • מדליית זהב שלישית בהיסטוריה של ישראל ושנייה במשחקים בבירת יפן • ניקול. וזה נכון ואף התחדד מאז. זוהי מדליית הזהב השנייה של ישראל במשחקים הללו והרביעית סך הכל במשחקים האולימפיים של טוקיו. אלה סמופאלוב, המאמנת של ניקול זליקמן שתתחרה בעצמה בטוקיו, אמרה באחת מקבלות הפנים הרבות לאשרם אחרי מדליית זהב: מדליית זהב ושתיים מכסף ללינוי אשרם. מדליה רביעית לישראל בטוקיו 2020, ומדליית זהב שנייה: יום חג היסטורי לענף ההתעמלות בישראל: 12:27 | לינוי אשרם אלופה אולימפית: מדליית זהב נוספת בתרגיל הכדור. אשרם זכתה בשתי מדליות כסף, בתרגילי. לינוי אשרם היא מותג עולמי.

לא מעכלת המתעמלת הישראלית ביצעה 4 תרגילים מעולים בגמר הקרב רב האולימפי וכבשה את פסגת הפודיום • מדליית זהב שלישית בהיסטוריה של ישראל ושנייה במשחקים בבירת יפן • ניקול. מדליית זהב נוספת בתרגיל הכדור. מדליית זהב שנייה לישראל בטוקיו | משדר מיוחד בכאן 11 | לינוי אשרם זוכה במדליית הזהב 🙏🏼 ️@prime_ori7 @harel.jr @total.hapoel @noam.jr1 @amitkron_11 @baryanay #amitjr #foryou #prime_amit #מדליית זהב וזה נכון ואף התחדד מאז.

Ri4rgve7wg8xom
Ri4rgve7wg8xom from www.israelhayom.co.il
מדליית זהב למתעמלת האומנותית לינוי אשרם בקרב רב אתמול (שבת) בטוקיו 2020. אלה סמופאלוב, המאמנת של ניקול זליקמן שתתחרה בעצמה בטוקיו, אמרה באחת מקבלות הפנים הרבות לאשרם אחרי מדליית זהב: יום חג היסטורי לענף ההתעמלות בישראל: זוהי מדליית הזהב השנייה של ישראל במשחקים הללו והרביעית סך הכל במשחקים האולימפיים של טוקיו. מדליה רביעית לישראל בטוקיו 2020, ומדליית זהב שנייה: לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020: לא מעכלת המתעמלת הישראלית ביצעה 4 תרגילים מעולים בגמר הקרב רב האולימפי וכבשה את פסגת הפודיום • מדליית זהב שלישית בהיסטוריה של ישראל ושנייה במשחקים בבירת יפן • ניקול. Reuters/lisi niesner) לאחר ההכרזה על זכייתה המרגשת של המתעמלת האומנותית, לינוי אשרם במדליית הזהב, בכירים במערכת הפוליטית בירכו אותה ברשתות.

Totalamit (@total.amit) has created a short video on tiktok with music original sound.

מדליית זהב שנייה לישראל בטוקיו. מדליית זהב ושתיים מכסף ללינוי אשרם. המתעמלת האומנותית לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באליפות אירופה בקרב רב. לינוי אשרם היא מותג עולמי. מדליית זהב למתעמלת האומנותית לינוי אשרם בקרב רב אתמול (שבת) בטוקיו 2020. וזה נכון ואף התחדד מאז. זוהי מדליית הזהב השנייה של ישראל במשחקים הללו והרביעית סך הכל במשחקים האולימפיים של טוקיו. אלה סמופאלוב, המאמנת של ניקול זליקמן שתתחרה בעצמה בטוקיו, אמרה באחת מקבלות הפנים הרבות לאשרם אחרי מדליית זהב: אשרם עלתה היום (שבת) למקום הראשון בהתעמלות אמנותית באולימפיאדת טוקיו 21. מדליית זהב נוספת בתרגיל הכדור. יום חג היסטורי לענף ההתעמלות בישראל: וזה נכון ואף התחדד מאז. 12:27 | לינוי אשרם אלופה אולימפית:

Posting Komentar

0 Komentar